fbpx

Paieška

Paieška

„FARE®“ reklaminiai skėčiai su logotipu – atsakomybė ir prieš klientą, ir prieš gamtą

Rinkdami prekes į „Reklaminė atributika“ skiltį visada atkreipiame dėmesį į gamintojus, kurie kuria bei gamina kokybiškus, kažkuo išsiskiriančius daiktus, tačiau prioritetą teikiame tiems, kurie prisideda prie aplinkos taršos mažinimo bei gamtos išteklių tausojimo. Būtent dėl šių priežasčių – kokybės, išskirtinumo bei tvarumo, mes pasirinkome parduoti tik „FARE®“ vokiško prekės ženklo reklaminius skėčius. Kuo labiau jais domėjomės – tuo labiau jais žavėjomės. Savo žiniomis bei įžvalgomis norime pasidalinti ir su Jumis, kodėl šio prekės ženklo skėčiai, mūsų nuomone, labiausiai nusipelno patekti į kiekvieno vartotojo rankas. Pradžioje šiek tiek argumentų, o pabaigoje pateikėme trumpą sąrašą kriterijų, pagal kuriuos Jums būtų kur kas lengviau išsirinkti Jūsų lūkesčius labiausiai atitinkantį reklaminį skėtį.

1. Revoliucinė waterSAVE® technologija. waterSAVE® – tai 2020 metais pristatyta ir jau pripažinimą spėjusi pelnyti speciali skėčio dangos medžiaga, kuri yra gaminama iš perdirbto plastiko, o suteikiant jai spalvą, yra taikomas revoliucinis dažymo procesas, kuris išeikvoja mažiau vertingų žaliavų, energijos sąnaudų bei mažina kenksmingų medžiagų poveikį aplinkai. Vienam skėčiui su waterSAVE® danga pagaminti vidutiniškai yra sutaupoma 6 litrai vandens, išeikvojama iki 70 % mažiau energijos, į aplinką išmetama 60% mažiau anglies dvideginio. Šiais metais, skirtingai negu praėjusiais, reklaminių skėčių su waterSAVE® danga jau galima įsigyti ne tik juodos, tačiau ir baltos, raudonos, tamsiai mėlynos, laimo bei pilkos spalvos.

2. Funkcionalumas. Nuostabu tai, kad kai kurie „FARE®“ reklaminiai skėčiai atlieka daugiau funkcijų, nei tik suteikia apsaugą nuo lietaus:

3. Praktiškumas. Gamintojas siūlo itin platų teleskopinių mini skėčių su logotipu pasirinkimą, kurie išskleisti, savo dydžiu nenusileidžia didesniems skėčiams, tačiau nenaudojami yra kompaktiški, užima mažai vietos, lengvai telpa rankinėse ar krepšiuose. Šioje kategorijoje galima rasti ir patį lengviausią, vos 95 gramus sveriantį „FiligRain Only95“ reklaminį skėtį bei kompaktišką ir patogų „SlimLite® Adventure“. Taip pat, dalis šio gamintojo skėčių yra pagaminti su itin lengvai prižiūrima, nešvarumams atsparia bei vandens nutekėjimą užtikrinančia „Teflon™“ audinio apsauga.

4. Neprilygstamas dizainas. „FARE®“ reklaminių skėčių gamintojas didelį dėmesį skiria kūrybiškiems sprendimams, dėl to ne kartą yra pelnęs apdovanojimą: „Red Dot Design Award“, „Promotional Gift Award“, „PSI Sustainability Award“.

5. Kokybė. Pasak gamintojo: „skėtis turi atitikti funkcionalumo, saugumo ir kokybės reikalavimus, kad galėtų būti efektyvus kaip ilgalaikė reklaminė prekė.“ Daugelis „FARE®“ reklaminių skėčių yra:

  • Kruopščiai tikrinami nepriklausomos LABTECH Prüfungsgesellschaft mbH laboratorijos, akredituotos DAkkS, kuri specializuojasi cheminės ir fizinės tekstilės srityse bei atlieka bandymus su plataus vartojimo prekėmis. Ypatingas dėmesys skiriamas į galimas, rinkoje gerai žinomas silpnąsias vietas bei į komponentus dėl cheminės saugos. LABTECH antspaudas suteikiamas tik tiems gaminiams, kurie yra tikrai nepriekaištingi, garantuoja vartotojui aukščiausios klasės gaminį, kuris išsiskiria nuo minios. Skėčius su LABTECH antspaudu galite rasti čia – skėčiai su LABTECH antspaudu;
  • Su vandeniui atsparia „Teflon™“ audinio apsauga – ant skėčio dangos susidaro nematomas apsauginis sluoksnis, užtikrinantis, kad vanduo patikimai nutekės, o nešvarumus bus galima lengvai pašalinti;
  • Net ir pigesni modeliai išsiskiria aukštos kokybės vėjui atsparia sistema, užtikrinančia didesnį atsparumą vėjo gūsiams. Dėl labai lanksčių skėčio dalių, skėčio rėmas, esant stipriam vėjo gūsiui, tiesiog apvirsta, o nėra sulaužomas.

6. Reklaminiai skėčiai su logotipu – nuo pasirinkto dizaino spaudos ant skėčio dangos iki pasirinktos melodijos. „FARE®“ reklaminių skėčių gamintojas siūlo ypač plačias skėčių personalizacijos galimybes. Peržvelkite ir išsirinkite sau labiausiai patinkantį!

Savo svetainėje mes pateikiame daugiau kaip pusšimtį skirtingų reklaminių skėčių su logotipu modelių. Iš viso galima rinktis iš daugiau kaip 200 skirtingų modelių. Kadangi pasirinkimas yra platus, siūlome trumpą kriterijų/prioritetų sąrašą, kuriuo naudojantis, išsirinkti tinkamą reklaminį skėtį Jums gali tapti kur kas lengviau. Spauskite ant teiginio ir būsite nukreipti į skėčius, su minėtu požymiu, o norėdami nepamesti prekės – tiesiog įtraukite ją į norų sąrašą, kurį, Jūsų patogumui, galite persisiųsti laišku ar išsisaugoti Jums patogiu kitu formatu bei prireikus greitai juo pasinaudoti.

1. Mane domina:

2. Prioritetą teikiu:

3. Noriu išsirinkti unikalų, kažkuo išskiriantį skėtį.

4. Domina skėčiai tik su waterSAVE® danga.

5. Noriu peržiūrėti tvarių skėčių kolekciją.

6. Ieškau elegantiško/solidaus skėčio.

Turite papildomų klausimų? Susisiekite su mumis: el. paštu – info@karaliudovanos.lt, telefonu - +37069310981

Lengvi ir gaivūs vandens „kokteiliai“ 

Vanduo su citrina ir mėta, be abejonės – skani klasika, tačiau egzistuoja ir daugiau vaisių, uogų, daržovių bei žolelių derinių, kurie kartu susimaišę, suteikia vandeniui tokį išskirtinį skonį, jog net nepajaučiame, kaip imame juo mėgautis stikline po stiklinės. Straipsnyje dalinamės su Jumis keliais lengvais, netradiciniais vandens kokteilių receptais. Visus skonius esame išdegustavę patys, tad būkite tikri – juos verta paragauti. Na, o prieš pradedant gaminti, prisiminkite: kuo ilgiau vandeniui leisite pastovėti su priedais, tuo skonis bus intensyvesnis. O gaminant vandens kokteilį karštą dieną, rekomenduojame, į jį, žinoma, papildomai pridėti ledukų.

1. Vandens kokteilis su imbieru. Šio kokteilio pagrindinis skonio akcentas – imbieras. Kokteiliui pasigaminti Jums reikės: imbiero, citrinos, agurko ir čiobrelio šakelės. Imbierą, citriną ir agurką pjaustykite plonais girežinėliais. Kad stipriau atsiskleistų agurko ir imbiero skonis – dėkite jo daugiau, negu citrinos.

2. Vandens kokteilis su braškėmis. Šiam pasigaminti Jums reikės: citrinos, braškių ir mėtos. Citrinas pjaustykite plonais griežinėliais, braškes būtinai perpjaukite pusiau, o didesnes galite supjaustyti net ir į 4 dalis. Jei norite ryškesnio braškių skonio – dėkite jų daugiau.

3. Itin gaivus vandens kokteilis su agurkais. Šio kokteilio pagrindinis skonio akcentas – agurkas, su kuriuo Jums kartu prireiks laimo ir mėtos. Agurkas suteikia vandeniui išskirtinio gaivumo – pjaustykite jį plonais griežinėliais ir dėkite daugiau negu laimo.

4. Vasariškas vandens kokteilis su arbūzais. Šiam kokteiliui pasigaminti Jums reikės: arbūzo, braškių ir mėtų. Arbūzo dėkite daugiau negu braškių.

5. Lengvas greipfrutų ir mėtų vandens kokteilis. Šiam vandens kokteiliui pasigaminti užtenka vos 2 ingredientų: greipfrutų ir mėtų. Prieš gaminant, patariama kruopščiai nupjaustyti greipfruto odelę taip, kad jos visai neliktų ant vaisiaus. Vaisių supjaustykite kubeliais arba skiltelėmis bei kartu įdėkite mėtų. Vandenyje juntamas lengvas greipfrutų kartumas, tad šis kokteilis itin patiks greipfrutų mėgėjams.

Gaminant šiuos ar bet kuriuos kitus vandens kokteilius, nebijokite eksperimentuoti. Jei trūksta skonio – įdėkite daugiau vieno ar kito ingrediento, kol atrasite tą tobulą derinį, nes skonio intensyvumas gali priklausyti nuo ingredientų sezoniškumo ar naudojamo vandens kiekio. Ir nors kai kurie deriniai šiame straipsnyje gali pasirodyti panašūs, tačiau pakeitus vos vieną ingredientą – skonis neabejotinai pasikeičia, tad kviečiame laikui bėgant išbandyti juos visus bei mėgautis jais ne tik namuose, bet ir keliaujant, iš vandens gertuvių!

NEON KACTUS – ne tik prekinis ženklas

Pirmąją Neon Kactus daugkartinio naudojimo puodelių ir gertuvių siuntą išpakavome 2020 metais. Iki to laiko, kad atsirinksime šį prekinį ženklą į savo asortimentą, buvome tikri lygiai 50% – nedaugiau. Mat patirtis rodė, kad nebūtinai gausi tai, ką skaitai ar matai kompiuterio ekrane, net jei jame viskas atrodo tobulai, tad labai kažko „VAU“ tikrai nesitikėjome. Tačiau kai išpakavome pirmuosius puodelius ir gertuves buvo daugiau nei tik „VAU“!

Visų pirma, į akis krito fantastiškos spalvos, tokios netradicinės, „gyvos“, „gaivios“ – visos skirtingos, bet tuo pačiu ir kažkuo panašios. Jos iš karto produktams suteikė išskirtinumo ir šiuolaikiškumo. Antra – išbaigta pakuotė. Išbaigta ne tik dizaino prasme, tokia, kurią gali imti ir iš karto dovanoti be jokių papildomų dovanų maišelių ar kaspinėlių, bet ir tuo, kad puikiai atspindi Neon Kactus idėją: „Cups that look good and do good“, „Create a better tomorrow“, „100% plastic free“ ir pan. Trečia – kokybė. Ar atpažįstate tą jausmą, kai ką nors renkiesi parduotuvėje, paimi į rankas ir jauti, kad jose laikai tikrą daiktą? Būtent toks jausmas aplankė mus į rankas paėmus Neon Kactus. Iš karto supratome, kad tai yra kokybiškas daiktas.

Taigi, tokie buvo mūsų pirmieji įspūdžiai išpakavus Neon Kactus. Vėliau viską testavome. Ar tikrai termo puodelis išlaiko 6 valandas gėrimą karštą? Tikrai TAIP! Ar tikrai gertuvių ir termo puodelių dangteliai yra visiškai nepralaidūs skysčiui? Tikrai TAIP! Ar tikrai Neon Kactus saugu naudoti mikrobangų krosnelėje ir indaplovėje? Tikrai TAIP!

Šiandien Neon Kactus yra mūsų mylimiausi. Juos naudojame visur: keliaudami tarp miestų ir stabtelėdami degalinėje kavos, išeidami pasivaikščioti ir užsukdami į kavos barą, net namuose, nes iš jų gerti kavą tiesiog yra skaniau! : )

Neon Kactus misija – sukurti geresnį rytojų

Jau prieš užsakant pirmąją partiją žinojome, kad Neon Kactus, tai nėra vien tik pelno siekiantis verslas. Kūrėjams praleidus 20 metų maisto ir gėrimų industrijoje bei pamačius, kiek plastiko patenka į mūsų aplinką ir kokį poveikį jis jai daro, buvo aišku – labai svarbu sukurti revoliucinį daugkartinio naudojimo produktą, kuris būtų stilingas, neprilygstamo dizaino ir turėtų puikias eksploatacines savybes ir visa tai paragintų žmoniją atsisakyti vienkartinės taros. Rezultatas – stiklinis Neon Kactus puodelis. Modernus ir stilingas, sukurtas atspindėti patikimumą, gėrimo malonumą, panaikinant vienkartinių puodelių poreikį.

Šiandien, dėl stilingo ir funkcionalaus Neon Kactus puodelio, pritaikyto dinamiškam gyvenimo ritmui, tūkstančiai žmonių, daugiau kaip 30–yje pasaulio šalių atsisakė vienkartinės taros taip mažindami užterštumą. Kiekvienas Neon Kactus daugkartinio naudojimo produktas užkerta kelią 750 vienkartinio naudojimo produktams patekti į aplinką. Iki 2025 metų Neon Kactus misija yra užkirsti kelią 500 milijonams vienkartinės taros patekti į aplinką.

Siekiant atsodinti iškirstus miškus, už kiekvieną nupirktą šio prekinio ženklo produktą yra pasodinama po medelį 🌳, o kad sumažinti taršą pasaulyje – Neon Kactus nuolat bendradarbiauja su ne pelno siekiančia „Offset Earth“ 🌎

Atgal į viršų
Produktas įdėtas į Jūsų pirkinių krepšelį